Categories

Polis , trafik dan jpj tidak menjalankan tugas..

Posted :Monday, October 22, 2018 by Jakol melunsit Send Maill

Saya mendapati polis dan pihak- pihak berkuasa lain tidak menjalankan tugas mereka .. apa lagi setiap hari ada saja kenderaan2 seperti motor dan kederaan cermin gelap buat aktiviti-aktiviti salah yang langar undang- undang.. seperti lumba haram,...

Foreigners

Posted :Sunday, October 21, 2018 by Kieran raj Send Maill

I'm making a report that too many foreigners are living in bbk condo from Indonesia , bangladesh, India , Nepal. We as permanet residents are not comfortable with them. Local woman can't even walk peacefully around the block without getting cat...

Woman’s coach

Posted :Saturday, October 20, 2018 by Nurfarahrina binti Zaimee Send Maill

Saya hendak membuat aduan tentang lelaki yang masih duduk di dalam koc wanita. Saya rasa tidak selesa kerana saya tidak rasa bergina ada koc wanita jika masih ada lelaki di dalamnya.

Jiran buat ganguan

Posted :Friday, October 19, 2018 by Meera Send Maill

Minta tolong kerja sama pihak berkuasa. Jiran saya dah masuk 3 Hari buat ganguan .bunyi yang mengangu dari pukul 11 pm sampai 5 pagi .tengok pada keadaan. Kadang2 pukul 10.30 smpai 5.30am .saya Tak tahu apa yang dia pasang mesin apa .walaupun Tak...

PENYAMBUNGAN HARAM METER LETRIK

Posted :Friday, October 19, 2018 by YUSRINA SINGKAR Send Maill

Penyambungan haram ini telah lama berlaku , perna pihak anda ambil tindakan , tapi pelaku buat lagi , saya berharap pihak TNB dapat ambil tindakan keras , jangan ambil tindakan sambil lewa , sebab pelaku curi meter ni pandai putar belit keadaan...

PENCEMARAN BAU

Posted :Thursday, October 18, 2018 by NUR AMINULMUHAIMIN Send Maill

kami sekeluarga tergangu dengan bau najis itik dan ayam peliharaan jiran. Bukan sahaja jiran, kedai makan berdekatan turut tergangu. Bau yang terlalu kuat sehingga memasuki rumah menyebabkan kami tidak boleh membuka tingkap atau pintu seperti...

pkerja asing tiada permit krja dan pasport tiada

Posted :Thursday, October 18, 2018 by mohd syukri bin ramli Send Maill

pekerja asing yang tiada pasportdan permit kerja yang selalu membuat kacau dan mngusik-usik mngeluarkan kata yg tdak elok trhadap anak dan isteri sya smsa ketiadaan sy wktu bekerja

pro@imi.gov.my

Anjing Liar

Posted :Wednesday, October 17, 2018 by THANALETCHUMY Send Maill

Anjing Liar terlalu banyak dekat area kapar batu 11, dan menganggu dan mengejar orang semasa jalan kaki & menaiki motosikal, budak-budak takut nak bermain juga.

Aduan jiran bising

Posted :Wednesday, October 17, 2018 by Nurul Send Maill

Ini kawasan perumahan awam. Dah la bela ayam dekat kawasan awam, setiap hari lebih kurang pukul 5 mesti menyanyi karaoke. Dah tak de kate2 dah nak cakap. Tolong ambil tindakan.

Item not receive

Posted :Tuesday, October 16, 2018 by Suriani Send Maill

Barang saya sepatutnya sampai pada 12/10/2018, tapi hari ini 17/10/2018 masih tidak sampai, saya call pos laju cheras tidak ada orang angkat..telefon pon tidak pernah nak berjawab.. Sepatutnya pos laju akan call kalau ada masalah tapi diamkan...

PPR PUDU ULU CHERAS

POSMEN KURANG AJAR

Posted :Tuesday, October 16, 2018 by siti muliani bt muhamad Send Maill

Posmen area KB, menghantar barang dengan motor.Nama HAIKAL..mai hantar brg time sy rehat(beralamat kedai tmpt kje)..call sy dgn xde adab bercakap..persoalkan masa rehat kami..kenapa ttup kedai,kenapa rehat masa ni mengganggu waktu kje dia kate...

security

Posted :Monday, October 15, 2018 by jawaharali Send Maill

sekadar informasi mengenai pekerja india bekerja sebagai security, adakah kerajaan beri kelulusan pada security menggaji pekerja asing warga india sector security

Staff biadap

Posted :Monday, October 15, 2018 by Nur Aishah bt firdauz Send Maill

Staff bahagian ambil darah yg bernama rifarina karib sangat biadap! Tunang saya nak ambil darah dia suruh tunggu luar walhal masa tu dah takde orang nasib baik masa tu ada staff lain yg panggil tunang sy duduk! Staff tersebut bercakap dengan kasar...

Www.aduanrakyat.com

Penggajian Pati

Posted :Sunday, October 14, 2018 by Selamat riadi bin sukarto Send Maill

Mohon Tindakan segera Unit Penguat Kuasa Jabatan Imigresen Malaysia Dialamat lot 1145 ,lorong Hj othman lama, Rantau panjang 42100, Klang Selangor. 1 menggajikan Pati untuk memelihara ternakan Dan menyembelih hewan Tampa Sijil Dari Jakim 2...

Perkhidmatan

Posted :Sunday, October 14, 2018 by Zanyzan mohd din Send Maill

Barang kiriman yang bukan berupa surat tidak dihantar ke alamat yang diberikan dan pengguna di kota belud sabah terpaksa menuntut barangan tersebut di pejabat Pos. Barangan tersebut telah sampai ke pejabat pos namun tidak dihantar ke alamat yang...

Prev  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next