Categories

BARANG DEKAT SEBULAN TAK SAMPAI KORANG BUAT KERJA APA MACAM NI

Posted :Wednesday, December 4, 2019 by NURAIN SUHAIDA Send Maill

Hi .. Saya Nurain Suhaida sy nak buat aduan berkenaan dengan poslaju bangi . Sy masih tak dapat barang sy sampai saat ini .. seller dah pos pada 11/11/2019 sampai saat ini waktu ini masih x menerima barang tersebut .. macam mana pihak anda buat...

BARANG TAK SAMPAI

Posted :Wednesday, December 4, 2019 by NURAIN SUHAIDA Send Maill

Hi .. Saya Nurain Suhaida sy nak buat aduan berkenaan dengan poslaju bangi . Sy masih tak dapat barang sy sampai saat ini .. seller dah pos pada 11/11/2019 sampai saat ini waktu ini masih x menerima barang tersebut .. macam mana pihak anda buat...

TUKAR PEKERJA POS LAJU

Posted :Tuesday, December 3, 2019 by IKHLAS BEKERJA Send Maill

POS LAJU DUNGUN HARUS DITUKAR STAFF 100%. TEL X PERNAH ANGKAT. MENYUSAHKKAN PENGGUNA. BAYAR KOS POS LAJU MAHAL TERAMAT MAHAL TAPI SERVIS 10% JE KALAU BAGI MARKAH PER 100%

Air Berkarat

Posted :Tuesday, December 3, 2019 by Siti Rohayu Binti Isa Send Maill

Saya ingin mengadu berkenaan air berkarat yang teruk. Walaupun saya menggunakan penapis air tetap penapis menjadi sangat kotor dan berkarat dalam masa 2 hari selepas dibersihkan. Dengan ini saya harap pihat berwajib dapat tampil dan menyelesaikan...

Parcels returned to sellers / publishers .. no notice received from the postman .. I have to pay again for the postage .. Iím very upset. Not once. About 3/4 parcels already

Posted :Tuesday, December 3, 2019 by Hjh Hasmah Hj Ibrahim Send Maill

A few parcels from publishers/sellers returned to them. Reason - customer not at home during the delivery. I didnít get any notice or call from the post an. At least I have a few days to pick up the parcels at the office if they did put the...

Monyet liar ganggu kawasan perumahan

Posted :Monday, December 2, 2019 by Masturina Suhaimi Send Maill

Monyet liar ganggu kawasan perumahan dan membahayakan penduduk taman. Harap monyet liar ini dapat ditangkap secepat mungkin. Terima kasih.

tiang telekom tumbang di atas jalan di Jalan Kemajuan petaling Jaya

Posted :Monday, December 2, 2019 by noraini Send Maill

Tiang telekom jatuh di atas jalan raya di Jalan Kemajuan Peraling jaya

Schedule for Port Klang to Tanjung Malim

Posted :Monday, December 2, 2019 by Yap Tit Kian Send Maill

Why the last train from KL towards segambut, kepong and rawang is 7 pm?

Aduan Perkhidmatan Kurier

Posted :Monday, December 2, 2019 by Norazlan Saharuddin Send Maill

Saya sepatutnya menerima sebuah bungkusan pada 2/12/2019 daripada pihak UPS. Untuk perkhidmatan tersebut, saya telah membayar kos pengangkutan premium sebanyak USD14.65 pada 27/11/2019 melalui nombor pengesanan 1Z811R370468066793. Posmen UPS telah...

Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI)

Posted :Sunday, December 1, 2019 by Mohd faris Send Maill

Saya penduduk Taman Sri Saga,Ingin membuat aduan berkenaan ramai pendatang asing tanpa izin (PATI) Indonesia di kawasan kejiranan ini yang menganggu budak-budak perempuan,kerana Hostel mereka di kejiranan ini kebanyakan mereka adalah kosong yang...

setia alam_vca1763_vios_kurang ajar

Posted :Sunday, December 1, 2019 by ong san poh Send Maill

setia alam_shah alam_selangor vca 1763_vios pemandu tidak belajar_membahayakan pengguna lalulintas lain seorang pemandu (VIOS VCA1763 grey) kurang ajar. tidak mengikuti lorong betul. tidak Q up masa keluar dari simpang.tidak...

Ada beberapa orang selalu membawa motor buat bunyi kuat bising disini

Posted :Sunday, December 1, 2019 by TANG SWEE LING Send Maill

Disini selalu ada orang membawa motor dan membuat bising main minyak motor disini pada pukul 10-3pagi dan kami sudah minta dia jangan buat sampai larut malam tetapi mereka suruh kami buat lepor kepada polis sebab polis pun tak berani kacau dia pun

No working permit

Posted :Sunday, December 1, 2019 by Devaki Send Maill

Hi in hotel 99 pudu. There was a tour counter. In that tour counter got 1 punjabi lady working name crystal. She donít have working permit and also she doing some different business over there with the hotel customers. Can help us to take an action

Not efficient service in KTM

Posted :Sunday, December 1, 2019 by KONG SIEN LIK Send Maill

The service for North part ktm (Butterworth, - padang besar) is not efficient, only a kaunter selling the ticket and should provide the ticket machine or using touch and go service. KTM PLEASE IMPROVE YOUR SERVICE....

kucing yang menganggu ketenteraman rumah lain

Posted :Sunday, December 1, 2019 by NURUL HUDA BINTI KAMARUDIN Send Maill

jiran yang tidak bertanggungjawab menjaga haiwan peliharaan iaitu kucing yang selalu mebuang air besar di hadapan rumah saya sehingga bau busuk dan berkulat,malah boleh menjatuhkan ketenteraman jiran...saya harap pihak tuan puan dapat mengambil...

Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next