Categories

Warga Asing

Posted :Friday, November 22, 2019 by Muhamad Amir Send Maill

Tolong pantau kebanjiran peniaga / penjaja warganegara Indonesia di sekitar kawasan Shah Alam, Selangor. Mereka dah mula menguasai tapak tapak penjaja. Sampai ada yang berebut tapak niaga dengan rakyat tempatan. Kerjasama dari pihak Tuan...

Anjing Liar

Posted :Friday, November 22, 2019 by Ahmad Rizal Bin Abdul Razak Send Maill

Gangguan anjing liar di kawasan rumah saya dan jiran ,anjing-anjing tersebut sebanyak 7 ekor sering berkeliaran di kawasan rumah saya membuat bising, menggangu penduduk ,membawa sampah dan berpenyakit serta membahayakan kanak-kanak,diharap pihak...

Binaan rumah lewat malam

Posted :Friday, November 22, 2019 by Joy Hong Send Maill

Saya ingin repotkan rumah sebelah beralamat 95 jln durian tmn cheras makmur 56100 kl. suka mengetuk rumah dinding setiap hari pada lewat malam pukul 10.55pm hinggal 11.10pm sejak bulan September hinggal sekarang.dengan saksi bunyi record saya...

Binaan rumah malam lewat

Posted :Friday, November 22, 2019 by Joy Hong Send Maill

Didapati rumah sebelah beralamat No 95 jalan durian tmn cheras makmur 56100 kl, suka mengetuk dinding rumah setiap hari pukul 10.45pm to 11.15pm,sejak bulan September sampai sekarang,tidak berhenti-henti

Kebanjiran warga PATI di apartment Sri ros

Posted :Friday, November 22, 2019 by Jufri Sham Send Maill

Merujuk kepada perkara di atas, Saya dengan ini membuat laporan kepada JIM tentang masalah kebanjiran PATI yg telah sekian lama berlanjutan tahun demi tahun dan semakin menjadi jadi malah bertambah ramai seolah tiada penghujung yang mana mereka...

KTM Komuter Utara

Posted :Friday, November 22, 2019 by Muhammad Syafiq Send Maill

I am user of KTM Tren Northern area from Butterworth To Padang Besar Every week... Every Friday, last commuter will be the shorter tren... It is same on Sunday from Padang besar to Butterworth... Could your management help to settle this...

Bau Busuk

Posted :Friday, November 22, 2019 by Vincent NG Send Maill

Tuan, taman seri putra 3 sungai buloh mempunyai bau busuk dari loji GBK 262 sejak awal bulan Oktober. Sesetengah kediaman mengadu pernafasan sukar. saya telah memanggil nombor ini 03 61351491 berkali-kali sejak awal bulan Oktober tetapi bau busuk...

na

Tiada sekolah swasta untuk PPKI dan terapi pertuturan di Kota Belud

Posted :Friday, November 22, 2019 by RABISIA BTE DERI Send Maill

Di kota Belud, Sabah... sebuah pekan yang agak besar juga. Ramai budak OKU di sini termasuk lah anak saya. Saya ingin menyekolahkan anak di sekolah swasta atas faktor perkhidmatan mereka lebih baik. Tapi malangnya tiada satu pun sekolah PPKI...

Tiada update sejak 13 november 2019

Posted :Friday, November 22, 2019 by Lydiana bt yusuf Send Maill

Pos domestik masih belum sampai. Check tracking sehingga 13 november, kemudian tiada update. Apa jadi dengan barang? Tracking no: CD358198000MY

Pos malaysia

Posted :Thursday, November 21, 2019 by abbas zubir Send Maill

Pos malaysia enggan menghantar parcel. Pelbagai alasan diberi apabila pelanggan meminta parcel dihantar ke lokasi. Pelanggan hanya diberi pilihan antara dua kaunter serahan tingkap. Malangnya kaunter serahan tingkap tidak beroperasi jam 1.00pm...

Penipuan pinjaman

Posted :Wednesday, November 20, 2019 by Mohd Nazri Din Send Maill

Assalam& selamat sejahtera,saya nazri dri sg petani kedah.saya memohon pendapat dari pihak tuan tentang masalah pinjaman wang berlesen.Baru2 nie saya memohon pinjaman dri 1 sykt iaitu Axios credit bank melalui agen.pelbagai bayaran di kenakan...

Pendatang asing

Posted :Wednesday, November 20, 2019 by Faizal Bin MAT Daud Send Maill

Saya adalah penduduk Tempatan di Alor Vista Relau,Pulau pinang.Saya hendak membuat aduan terlalu banyak warga asing ditempat saya ini.tidak pasti samada mereka ada permit atau tidal,siap Boleh buka kedai Dan boleh pakai kereta banyak.Macau diorang...

pos laju salah bagi barang

Posted :Wednesday, November 20, 2019 by yana Send Maill

saya ada dapat mesej daripada pos laju untuk pickup barang di cawangan serahan ayer keroh. saya datang ambil, dia dah tengok ni tracking, siap saya zoom lagi untuk pakcik tu. dia cuma baca 3 atau 4 no hujung jer. dia suruh saya ulang. lepas tu ada...

Tidak adil kepada student pass

Posted :Wednesday, November 20, 2019 by Chin Choong Fuan Send Maill

Saya rasa tak puas hati mengenai student pass hanya boleh beli tiket dalam tempoh 30 hari sebelum perjalanan. Dan mereka kena caj yuran rm33 setahun. Dan masalah sekarang kauter buka untuk booking 3 bulan sebelum perjalanan. Adakah jaminan oleh...

Muatan melebihi had (WYH 5877)

Posted :Wednesday, November 20, 2019 by Deepan A/L Sandrasaigaran Send Maill

Kejadian berlaku di Jalan Persiaran Raja Muda Musa dari arah Klang menuju ke Pelabuhan Klang, selepas pandu lalu kuil Sri Sundara Perumal yang terletak di sebelah kanan. Lori yang bernombor WYH 5877 membawa muatan yang lebih dari kapasitinya,...

Prev  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next