Categories

Pegawai Pos tidak memaklumkan kpd pelanggan ketiadaan pegawai btugaa

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Nalizam bt Elah Send Maill

Pada 20nov 2019 sya pergi k Pejabat Pos caw. satok Kuching.sya beratur utk nombor giliran membeli wang pos.setelah 20minit giliran sya sampai. pegawai btugas mengatakan tiada PEGAWAI yg btugas utk urusan Wang Pos. Sya dimaklumkan bahawa...

Telefon Rumah Tiada talian

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Norazreena Mohd Yunus Send Maill

Telefon rumah tiada talian nak hampir sebulan.Aduan telah dibuat pada 21/10/2019 tapi tiada tindakan dibuat oleh pihak Telekom Malaysia.Aduan Dibuat semula pada 20/11/2019 kerana pihak Telekom mengatakan aduan telah ditutup..masalah BELUM...

surat tidak sampai ke rumah

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by ahmad zawawi Send Maill

surat tidak pernah sampai ke rumah.peti pos sudah disediakan tetapi surat masih sampai ke rumah orang lain.minta pihak tuan siasat perkara ini.kemungkinan penghantar surat ingin kerja senang meletakkan semua surat di 1 rumah sahaja.kalau lah surat...

Warga asing tiada sebarang documen

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Muhamad syukri bin ibrahim Send Maill

Saya pernah bekerja membina perumahan bersama warga asing di sekitar kwasan sy..ternyata semua mereka tiada sebarang documen..lbih myakitkn mereka sering merendahkn imej penguatkuasa kerajaan malaysia dengan wang,mereka tidak takut jika ditagkap...

Pos laju BAD SERVICE

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Rinis Send Maill

I have posted my parcel at post office counter on 10.11.19 until today’s my parcel still in transit status. The last update was on 12.11.19 With their wrong sorting of my parcel while send to kota Bahru kelantan which the parcel destination...

Kami ada dlm rumah,tahu2 dapat msg tiada org di rumah

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Mas ayu Send Maill

Org ada dlm rumah.pos laju bagi msg org tiada di rumah & suruh ambil barang dekat pejabat.bukan sekali dah kena.ni dah kali ke 4.masa org lama jaga area taman ni bagus,bg salam panggil2..baru la org dengar.ni hon 1kali org belum sempat keluar pos...

03-20954195 tiada nada

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by NOORIENI BT. ABDUL HAMID Send Maill

Talipon rumah 03-20954195 tiada nada dalam lebih kurang 3 minggu. Maklumat: Nama pelanggan: WAN SALLEH BIN WAN IBRAHIM No. Akaun: G50305-273-0108 Sila baiki secepat mungkin. Terima kasih Noorieni

POSMEN PERAP PARCEL HAMPIR SEBULAN

Posted :Tuesday, November 19, 2019 by Noor Afezan Jaffar Send Maill

Sudah berurusan di poslaju Kota Kinabalu. Posmen pegang parcel sejak 4/11/19. Notis makluman tuntut barang di hq masih tiada dapat. Asyik unsuccessful delivery..bolehkah tindakan tatatertib diambil kepada posmen tidak bertanggungjawab ni..kalau...

Bungkusan kuih belum sampai

Posted :Monday, November 18, 2019 by Abg Ahmad Zaini Send Maill

Saya telah menghantar kiriman kuih pada 13/11/2019 ke bachok,Kelantan.Sekarang sudah 19/11/2019 kiriman kuih tersebut belum sampai kepada anak saya(penerima)Saya amat kesal atas perkhimatan yg diberikan oleh pihak tuan.

Penghantaran lambat

Posted :Monday, November 18, 2019 by Suaidah Send Maill

Penghantaran parcel lambat, dan kadang tiada pergerakan/update penghantaran dlm masa dua hari

Aleeza Jasmin 🙈

Posted :Monday, November 18, 2019 by Aleeza Jasmin Send Maill

Klinik pergigian seri kembangan selangor Bukan nak cakap apa laa kan ? Tapi tadi aku baru pergi pastu aku minta nak jumpa doktor , staff kat kaunter pertanyaan tuu boleh cakap yang DOKTOR TAK TERIMA PESAKIT DAH . Ehh biadap ya ? Memang laa...

Queue Panjang Kaunter Tiket

Posted :Monday, November 18, 2019 by Arni Suhana bt Awang Send Maill

Semalam bertarikh 18november2019 (selasa) kakak saya beratur di kaunter tiket KTMB SUNGAI PETANI untuk membeli tiket ETS ke KUALA LUMPUR pada 12disember2019. Mula beratur pada jam 3.55petang, sehingga jam 640ptg, orang ramai yang sedang beratur di...

Barang tidak sampai tepat pada masanya

Posted :Monday, November 18, 2019 by Puteri nuraliaa megat yuhanib Send Maill

Saya amat kecewa dengan perkhitmatan pos laju balakong,Barang disimpan sejak dari 17/11,jika menggunakan perkhitmatan pos j&t 2hari barang sudah sampai... Pejabat besar..pekeje buat ape sebenarnya ya....diharap pihat atasan tolong pantau pos laju...

Gangguan Babi Hutan

Posted :Monday, November 18, 2019 by P.Thaneshwaran A/L Parmasivam Send Maill

Ada gangguan babi hutan di tempat kediaman taman saya selama beberapa hari ini. Situasi ini membahayakan keselamatan penduduk sekitar taman ini. Harap masalah ini dapat ditangani serta merta. Terima kasih.

KTMB

Posted :Monday, November 18, 2019 by Wani Send Maill

, I really think that schedule was s train departure time early, the signal clearance is so long hence cause passenger to missed the train to pelabuhan klang at 7.18 am. I really hope ktmb can review back the schedule and change to the previous...

Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next