Categories

Doktor berlagak

Posted :Thursday, October 12, 2017; by NUR AINA YATI BINTI SADWI Send Maill   

Tarikh : 12 Oktober 2017
Masa : 9pm
Alamat Klinik : PELANGI DAMANSARA A-G-7 Block A Pusat Perdagangan Pelangi, Pelangi Damansara, PJU6 Persiaran Surian, 47800 Petaling Jaya, Selangor DE.
Nama Doktor Bertugas : Dr Sheila

Saya kurang berpuas hati dengan layanan doktor di Klinik Alam Medic.
Pada 12 oKtober saya tidak sihat dan saya telah pergi ke klinik untuk memeriksa kesihatan , oleh kerana saya mengalami buasir ( haemorroids) saya meminta mc . Tetapi doktor itu tidak melayan kerana saya pernah ambil mc mcm sebelum ni kat klinik yg sama pada bulan september . Saya memberitahu kepada doktor itu bahawa saya tidak sihat mengalami buasir 3hari berturut-turut sehingga keadaan saya tidak mengizinkan saya untuk bekerja . Mereka hanya memberi ubat yg berjumlah rm85 tanpa mc . Kemudian setibanya saya dirumah, saya memberitahu ayah saya , sikap doktor yg bertugas itu yg tidak langsung melayan permintaan saya, ayah saya tidak berpuas hati . Dia dtg ke klinik tu semula . Ayah saya bertanyakan semula , kenapa doktor tidak meberi mc kepada saya & ayah saya nak jumpa doktor tu . Kemudian doktor itu tak nak jumpaa ayah saya . Dia suruh saya tandatangan je mc tu kemudian balik . Setibanya dirumah, saya melihat , doktor itu dengan sesuka hatinya menconteng surat mc saya dengan ketidakpuas hatian dia . Adakah patut doktor sebgini rupa ? Suka2 menconteng mc pesakitt? Padahal saya sudah pun membuat rawatan diklinik itu dan membayar semua ubat2tan itu? Kepada pihak pengurusan tolong ambil tindakan sewajarnya dengan sikap doktor ini.

Dear Friends, Dont forget to bookmark and submit your offers to social media websites listed here.It will bring more visibility, buzz and fast action to attend your Complaint

Complaint Related To Doktor berlagak

Comments  :

Post Your Comment :

Name

required, use real name

Email

required, will not be published

Website Address

optional, will not be published

Your attitude towards Complaint

Agree Neutral Disagree

Confirmation Code