Categories

pekerja pejabat pos

Posted :Wednesday, January 9, 2019; by wan mohd ariffudin bin wan abas Send Maill   

saya bayar kos penghantaran , kenapa saya perlu pergi ambil barang di pejabat pos ? itu satu hal , hal kedua .. saya nak ambil barang pun ada masa tertentu . contoh kalau masuk kerja pukul 2 dan saya kena ambil barang pukul 4 ..apa yang pekerja pos buat dalam masa 2jam ? ini mini pos , langsung tak sibuk ! rehat dah lama .. balik pun awal . pekerja pos balik pukul 4 ? saya bagi bukti gambar .

Dear Friends, Dont forget to bookmark and submit your offers to social media websites listed here.It will bring more visibility, buzz and fast action to attend your Complaint

Complaint Related To pekerja pejabat pos

Comments  :



32 days ago by Arnea    [ Send Maill ]



Aku hormat dengan cara pekerja pos laju yg berhati" agar tidak cuai dlam bekerjaa..tapi yang aku tidak puas hati waktu mau ambil barang dorang gelakkan aku di depan orang ramai sebab tidak bawa IC!!... aku suru kakak ku yg wakilkan sebab dia ada bawa ic jgk time tu tapi pekerja Bangang tu tetap tidak bagi....aku rasa ini kali terakhir aku guna perkhidmatan pos laju....layana yg kurang ajarrr!! Cakap elok" kan baguss..klau lh aku yg jenis marah" hmmm memang habis aku maki pekerja pejabat pos tuu....nasib baik aku masih boleh tahan lagii!!!

Post Your Comment :

Name

required, use real name

Email

required, will not be published

Website Address

optional, will not be published

Your attitude towards Complaint

Agree Neutral Disagree

Confirmation Code