Categories

Kecuaian pihak pos laju

Posted :Thursday, December 7, 2017; by Siti nor Send Maill   

Barang sy dipos dari Cheras untuk ke wangsa maju mengambil masa 2 minggu! Sudah 2 kali buat laporan nak barang tu urgent. Tapi masih sangkut kat hub seminggu lebih. Sangat kecewa dengan pos laju malaysia. Minta nombor telefon gudang, kata tiada. Apa ni? Management xteratur langsung. Sampai barang di pos laju batu caves, telefon xpenah nk berangkat. Untuk apa ada telefon kalai xnak angkat? Dah smpai di pos laju batu cave, nak amek sendiri barang setelah tengok sehari lebih masih xbergerak untuk delivery. Bila sampai kt batu cave, diorang bgtaubaru keluar untuk delivery. Mintak nombor telefon posmen, bgtau tiada. Bengang nya. Tahu tak nak barang tu cepat! Bukan sehari dua. Terasa mcm pos barang ke luar negara padahal daerah sebelah je. Pejabat batu caves pon satu, xpenah nak angkat kol walau berhari. Tolong bagi warning kat sesiapa yg kerja di pos laju baty cave. Tolong angkat telefon! Dan hari ni mereput sampai pukul 6 belum sampai2 lagi barang yang katanya dah keluar delivery pukul10 tadi. Sangat kecewa. At least bagi nombor telefon posmen. Ni semua kata tiada. Nombor gudang pn takde. Nombor pos laju kaunter je ada, tapi telefon taknak angkat. Sama mcm pos laju di cheras. Berhari kol masih xberangkat. Tolong buat kerja, menyusahkan orang je! Barang smpai lambat walau aduan dah berkali buat dari hari ke3 penghantaran lagi. Tapi tetap no action! Aku mmang sakit hati. Tengah tunggu barang tu sampai elok ke tak elok. Aku kol pos laju tu nak pegi amek brg. Kol pn xberangkat. Macam mana aku nk amek. Sumpah sakit hati.

Dear Friends, Dont forget to bookmark and submit your offers to social media websites listed here.It will bring more visibility, buzz and fast action to attend your Complaint

Complaint Related To Kecuaian pihak pos laju

Comments  :

Post Your Comment :

Name

required, use real name

Email

required, will not be published

Website Address

optional, will not be published

Your attitude towards Complaint

Agree Neutral Disagree

Confirmation Code